Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T15:39:26+02:00
2,3+1,7= 4
6,25+3,05=9,3
0,8+3,4=4,6
8,37-6,17=2,2
1,7-0,8=1,1
10,83+4,27=6,56
5,21+0,6=5,81
8,43-1,2=7,23
3,9+4,28= 8,18
2009-09-04T15:49:17+02:00
2,3+1,7=3
6,25+3,05=9,3
0,8+3,4=4,2
8,37-6,17=2,2
1,7-0,8= 0,9
10,83+4,27=15,1
5,21+0,6=5,27
8,43-1,2=7,23
3.9+4,28=8,18
1 5 1
2009-09-04T17:13:44+02:00
2,3+1,7 = 4
6,25+3,05 = 9,3
0,8+3,4 = 4,2
8,37-6,17 = 2,2
1,7-0,8 = 0,9
10,83+4,27 = 15,1
5,21+0,6 = 5,81
8,43-1,2 = 7,23
3.9+4,28 = 8,18