Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T15:43:59+02:00
(2x-3)²= 4x²-6x+9
(3x+2y)²=9x²+6xy+4y²
(7-10x)²=49-70x+100x²
(4+5)²=16+40+25=81
(7-4)²=49-72+16=-7
1 5 1
2009-09-04T15:59:50+02:00
(4x-2)²=16x²-16x+4
(3+4y)²= 9+24y+16y²
(2x+1)²= 4x²+4x+1
(6x+4y)²= 36x²+48xy+16y²
(7x-2)²= 49x²-28x+4
2009-09-04T16:08:49+02:00
Kwadrat sumy (a+b)2 = a2 + 2ab + b2
kwadrat różnicy (a-b)2 = a2 - 2ab + b2
sześcian sumy (a+b)3 = a3 + 3a2b + 3ab2 + b3
sześcian różnicy (a-b)3 = a3 - 3a2b + 3ab2 - b3