Odpowiedzi

2009-12-08T18:45:27+01:00
Tzn. patrzeć na świat optymistycznie ;)
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:46:26+01:00
Czyli nie widzieć szarej rzeczywistości która nas otacza. Chcemy widzieć tylko te dobre strony a nie dostrzegamy tych złych
13 4 13
2009-12-08T18:46:47+01:00
"patrzec na kogos przez różowe okulary" to powiedzenie oznacza ,ze ktoś jest dla drugiej osoby za bardzo uległy i nie zwraca jej uwagi i traktuje jak małe dziecko.
11 3 11