Mama za zadanie przygotować lekcje o H. Sienkiewiczu chciałabym że by spodobała się ona mojej klasie. Czekam na sugestie i pomoc w jej zorganizowaniu. Przygotowałam juz krzyżówkę ale myslałam tez o jakims rebusie ...
Czekam na pomoc i z góry dziękuje :)

3

Odpowiedzi

2009-12-08T18:47:13+01:00
Może coś w rodzaju "podróży dookoła świata" albo " śladami bohaterów Sienkiewicza"
2009-12-08T18:48:58+01:00
Streść im lekturę "quo Vadis". powiedz żeby zamknęli oczy i wobrazili siebie dziewczyny np w roli pięknej Liggi a chłopcy w roli walecznego Winnicjusza. Lub też przeczytaj jakiś ciekawy fragment tej ksiązki. Naprawdę książka pochłania a klasie na pewno spodoba się ten pomyśl bo użyłaś kreatywności ^^
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T18:49:41+01:00
A może prezentacja multimedialna. Jeśli oczywiście macie dostęp do sali informatycznej lub w naszej szkole jest hmm... nie wiem jak to się fachowo nazywa. takie coś, że w laptopie masz tą prezentację, a wyświetla Ci się to także na ścianie.

ja bym tak to zrobiła.

albo jeśli nie, to po prosu napisz ciekawy referat i mniej więcej naucz się go na pamięć.
:)