Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:08:42+01:00
Wobec rodziców :
- musisz im pomagać
- słuchać ich
- szanować
Wobec rodzeństwa:
- nie bić się
- słuchać się starszego rodzeństwa
- nie kłócić się
Wobec dziadków :
- uszanować to że są starsi
- pomagać np. w zakupach
Wobec kolegów i koleżanek :
- odzywać się kulturalnie wobec ich
- nie kłócić się

A tego drugiego to niewiem ;)
A i niewiem czy Ci w czymś pomogłam bo to wszystko brałam z głowy :))
1 5 1
2009-12-08T19:11:14+01:00
Ty masz obowiązek słychać starszych, szanować ich, pomagać. oni też maja obowiązek ci pomagać