Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:39:58+01:00
7b
8b
9c
10aC
bA
cB
11c
12c
13
a6,5
b15stopni
14PFPF
15aAbcd
16aBbAcDdC
17b
1 5 1
2009-12-08T20:09:22+01:00
7)B
8)B
9)C
10)
a)C
b)A
c)B
11)C
12)C
13
a) 6,5
b)15 stopni
14)PFPF
15)
aAbcd
16aB
bA
cD
dC
17) B


NIE ZAPOMNIJ WYBRAĆ NAJ!!
2 5 2
2009-12-08T21:22:04+01:00
C
a
c
a-B b-A c-C
a)aktycznego morskiego
b)zwrotnikowego morskiego
a
6,5°C
15°C
P F P F
a-B b-A c-D d-C
a-C b-D c-B d-A
b
1 5 1