Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T15:55:13+02:00
Ból i smutek ponieważ "moja noga" nie będzie nadawała się do użytku i prawdopodobnie juz nikt więcej nie będzie ze mnie korzystać...
2009-09-04T15:55:49+02:00
Ból, smutek, bezużyteczność, nie potrzeba, strach przed wyrzuceniem, żal, złość, gniew.
2009-09-04T15:56:34+02:00
Gdy złamałem nogę czuje zakłopotanie, ponieważ wiem, że już raczej nie będe mógł się przydać do niczego. Jest mi bardzo smutno z tego powodu.