Odpowiedzi

2009-12-08T18:53:21+01:00
Dociekliwość, grzeczność, opiekuńczość, szczerość, ciekawość świata, otwartość, konsekwencja, dojrzałość, stanowczość
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T18:55:00+01:00
Przede wszystkim dzieci wg Małego Księcia potrafią kochać szczerze, po prostu za nic, co w przeciwieństwie do dorosłych nie jest możliwe.
szczerość
dzieci wiedzą, do czego dążą w życiu - a dorośli nie
otwartość
inteligencja
4 2 4