Odpowiedzi

2009-09-04T15:57:17+02:00
1.=0,36
2.=0,369
3.=10,5
4.=0,0000161
2009-09-04T15:58:54+02:00
1 przykład = 0.36 bo 1,8*20 = 36
2 przykład 12,3*0,1= 1,23 *0,3=0,369
3 Przykład 0,001*15000=15*0,7=10,5
4 przykład 0,01*1,61=0,0161*0,001=0,0000161
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T16:13:43+02:00
1,8 razy 20 razy 0,01=0,36
12,3 razy 0,1 razy 0,3=0,369
0,001 razy 15000 razy 0,7=10,5
0,01 razy 1,61 razy 0,001= 0,0000161