Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T18:54:43+01:00
1. Śmierć milionów ludzi na świecie.
2. Zniszczenia materialne.
3. Szansa na odzyskanie niepodległości przez inne kraje w tym rówiez polski.
4.Osłabienie państw zaborczych.
5.Wyniszczenie gospodarcze.
2009-12-08T18:56:17+01:00
1. Konflikt niemiecko-brytyjski o kolonie
2.konflikt niemiecko-francuski o wpływy w Europie
3.Konflikt austriacko-rosyjski o wpływy na Bałkanach
4.zmechanizowanie wojny.
to w I-ej na duża skalę zaczęto uzywać czołgów, samolotów, łodzi podwodnych, sprzętu zmechanizowanego.
niestety także gazów bojowych.
5.pokazanie sie USA jako państwa z którym trzeba sie liczyć