Witam! Bardzo proszę o przetłumaczenie mi opisu świąt Bożego Narodzenia. Zależy mi na czasie.
Boze Narodzenie obok Wielkanocy jest najuroczysciej obchodzonym swietem.
Są to święta obchodzone bardzo rodzinnie.
Cała rodzina ubiera choinkę.
W Polsce tradycją jest, że wszyscy zasiadaj do wigilijnej kolacji gdy zaświeci pierwsza gwiazda.
Po kolacji dzieci otrzymują prezenty od św. Mikołaja.
Jak coś jeszcze wymyślicie to dopiszcie. Tylko muszą to być proste zdania. Z góry dziękuję :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:53:34+01:00
Weiter Ostern, Weihnachten gefeiert wird feierlich heilig.
Dies sind Feiertage gefeiert eine Familie.
Die ganze Familie zog Weihnachtsbaum.
In Polen, ist die Tradition, dass wir alle sitzen Weihnachtsessen, wenn die Lichter ersten Stern.
Nach dem Abendessen erhalten die Kinder Geschenke von St.. Nikolaus.
2 3 2
2009-12-08T18:54:02+01:00
Weiter Ostern, Weihnachten gefeiert wird feierlich heilig.
Dies sind Feiertage gefeiert eine Familie.
Die ganze Familie zog Weihnachtsbaum.
In Polen, ist die Tradition, dass wir alle sitzen Weihnachtsessen, wenn die Lichter ersten Stern.
Nach dem Abendessen erhalten die Kinder Geschenke von St.. Nikolaus.
4 2 4