Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:57:27+01:00
Pewna kapłanka Westy urodziła bliźnięta - Romulusa i Remusa.ich ojcem jest sam bóg wojny - Mars.Okrutny władca kazał zabić jej dzieci przez wrzucenie do Tybru w koszyku.znalazła ich wilczyca i wychowała ich.Gdy Romulus osiągnął dojrzały wiek postanowił założyć miasto w okolicach, w których razem z bratem zostali porzuceni.

napisałem to samodzielnie

licze na naj
70 4 70
2009-12-08T18:59:57+01:00
No to był pewien władca i mu się urodziły wnuki. Pewien konsul (wyższy urzędnik) chciał zagarnąć Rzym więc wyrzucił bliźniaki do rzeki. Znalazła je wilczyca, która je wychowywała. Karmiła je swoim mlekiem itp. Kiedy urośli wrócili do Rzymu aby pomóc w odzyskaniu tronu dla dziadka. Przypadł dzień w którym dziadek umarł a władza miała być podzielona między Romusa i Remulusa. Mężczyźni się nie dogadywali wiec Romulus zabił Remulusa i stał się królem. Od nazwy tego pierwszego jest nazwa Rzymu.
44 4 44