Odpowiedzi

2009-09-04T16:13:22+02:00
Setne jedności:
5800
2600
1000
0
0

cz. setne:
5827,69
2551,20
999,30
1,33
25,47
Pozdro :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T16:16:20+02:00
A) 5827,691≈5827,69≈5828≈5800
b)2551,199≈2551,2≈2551≈2600
c) 999,3≈999,3≈999≈1000
d) 1,(3)≈1,33≈1≈0
e)25,(47)≈25,47≈25≈0
2009-09-04T16:16:43+02:00
Do setek
a) 5800
b) 2500
c) 1000
d) 0
e) 0

Do jednosci
a) 5828
b) 2551
c) 999
d) 1
e) 25

Do części setnych
a) 5827,69
b) 2551,20
c) 999,30
d) 1,33
e) 25,47