Odpowiedzi

2009-12-08T18:56:59+01:00
Folder -http://pl.wikipedia.org/wiki/Folder_%28informatyka%29
Plik-http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik
Bajt-http://pl.wikipedia.org/wiki/Bajt
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:57:06+01:00
Folder rodzaj katalogu plików
Plik jest to ciąg danych (inaczej zbiór danych), o skończonej długości, posiadający szereg atrybutów i stanowiący dla systemu operacyjnego całość. Nazwa pliku nie należy do niego, lecz jest przechowywana w systemie plików.
Bajt najmniejsza adresowana jednostka informacji pamięci komputerowej, składająca się z bitów.
4 4 4
2009-12-08T19:00:39+01:00
Folder- zbiór plików i folderów podrzędnych. Znajduje się i jest częścią pamięci dyskowej.

Plik- postać w jakiej dane bądź program przechowywane są w komputerze w pamięci dyskowej. Są zapisywane w wyniku pracy użytkownika.

Bajt- jednoska informacji pamięci dyskowej komputera, jest najmniejszą jednostką, która składa się z bitów. 1 bajt= 8 bitów
1 5 1