Odpowiedzi

2009-09-04T16:16:09+02:00
Hmm 8 litrow podzielić na 3 i oto do kazdego z trzech sloi wrzucic po
3/8 litra miodu do słoja :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T16:25:00+02:00
8l:2=4l
ze słoja 8l wlej miód do słoja 5l, otrzymane pięć litrów wlano do słoja 3l
w słoju 5l pozostało 2l
następnie ze słoja 8l i 3l przelewamy wszystko do drugiego 5l słoja(w słoju 8l pozostał 1l miodu)
o z niego znów do 3l słoja znowu pozotało na 2l miodu
teraz wystarczy z z jednego słoja 5l przelać do drugiego słoja 5l(otrzymaliśmy 4l)
a z pozostałych słoików też przelać do jednego słoja
2009-09-04T17:04:24+02:00
Do jednego 5 litrowego słoja odlać 4 l a resztę zostawić w w słoiku 4 litrowym. trzeci słoik jest nie potrzebny