Uporządkuj podane niżej wyrazy według stopnia intensywności nazywanego uczucia-od najsłabszego do najsilniejszego


lęk,przerażenie,panika,niepokój,zaniepokojenie,obawa,popłoch,strach


ułóż z wybranymi 3 zdania








ratunku mam to na jutro i nie mam pomysłu ratujcie pliss!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2009-12-08T19:01:51+01:00

Lęk, niepokój, obawa, zaniepokojenie, strach, popłoch, przerażenie, panika.

* Wczoraj wieczorem czułem zaniepokojenie
* Ostatnio w będąc samemu w domu czułem przerażenie
* Przed wracaniem po ciemku do domu ogarnęła mnie obawa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:04:36+01:00
Zaniepokojenie, niepokój, obawa, lęk,strach, połoch, przerażenie panika

Kiedy szedłem rzez las czułem wewnętrzną obawę.
Ten horror wywoła strach nawet u największego śmiałka.
po informacji o bombie na dworcu wybuchła panika.
2 3 2
2009-12-08T19:09:39+01:00
Wpadłam w panikę kiedy okazało się , że w ogóle nie jestem przygotowana do sprawdzianu z matematyki.

Zazwyczaj to- co jest nowe i nieznane , zachwyca lub przeraża.

Zawsze istnieje obawa o to , iż może być gorzej.

a no i to :)
zaniepokojenie,niepokój,obawa,lęk,strach,popłoch,przerażenie panika!