Odpowiedzi

2009-12-08T19:00:08+01:00
"Małego Księcia" powinny przeczytać dzieci lub młodzież.Takie jest moje zdanie ;)
2009-12-08T19:00:43+01:00
Mnie się wydaje że wszyscy tu wyżej wymienieni ponieważ ta książka mówi o uczuciach, a przecież każdy człowiek obdarowuje kogoś uczuciem:)

Nie wiem czy ci pomogłam, ale napisałam to co ja myślę:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:00:57+01:00
Moim zdaniem Młodzież, ponieważ jest to jest laktura szkolna i z tej książki można dowiedzieć się o :
-miłości np. M. K. z Różą
-przyjaźni np. M. K. z lisem
i innych sprawach...