Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:02:07+01:00
60 cm2 - 48 cm2 = 12 cm 2
12/48 x 100% = 1/4 x 100% = 25%
2009-12-08T19:02:55+01:00
Trzeba podzielić wartość mniejszą przez większą i otrzymasz wynik 1 z kawałkiem(może być większy niż jeden np 2,5) i ten kawałek to jest procent, więc odejmujesz 1.
60/48=1,25
1,25-1=0,25=25%
2009-12-08T19:05:06+01:00
Noo . większe jest to 60 cm2 ^^

48 - 100%
60 - x

x = 60 * 100 / 48 = 6000/48 = 125%
x = 125%

125% - 100% = 25%

^^ Pozdrawiam ;*