Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:05:21+01:00
Wierzę - Nie mam pewności, że coś istnieje (istniało), ale ufam, że tek jest
w jeden - jest tylko jeden
święty - w Ducha świętym, przez świętych stworzony
powszechny - dla wszystkich dostępny
apostolski - apostołowie(uczniowie Jezusa) tak jak my słuchali słowa Boga
Kościół -wspólnota ludzi wierzących
2009-12-08T19:05:47+01:00
Jeden bo jest jeden Bóg
święty ku czci ducha św
powszechny dla każdego człowieka
apostolski zbudowany na słowach przekazywanych przez apostołów
wierzę ponieważ wierzymy w te słowa