Pozdrowienia dla wszystkich rozwiązujących:)Plis o szybką odp.
Różnica wysokości pomiędzy wjazdem do tunelu, a najwyższym wzniesieniem wynosi 1600m. Różnica temperatur wynosi średnio 0,6 stopni Celsjusza na każde 100m wysokości. Ile wynosi temperatura powietrza przy wjeździe do tunelu, jeżeli na szczycie jest -11 stopni Celsjusza?

2

Odpowiedzi

2009-12-08T19:07:08+01:00
1600m : 100 = 16
16 * 0,6 = 9,6°C
- 11⁰C -(- 9,6°C) = -11°C + 9,6°C = -1,4°C



* - jeżeli nie wiesz jest znak mnożenia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:08:32+01:00
1600m : 100m = 16
16 x 0,6C = 9,6C
-11C -(- 9,6C) = -1,4C

;]