Odpowiedzi

2009-12-08T19:01:59+01:00
Trzeba sie modlic,chodzic na msze sw,byc dobrym czlowiekiem,pomagac innym,pomagac potrzebujacym i ogolnie spoko byc:)
1 1 1
2009-12-08T19:02:08+01:00
Nie wystarczy ze wiezymy w pana boga :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:02:07+01:00
Niestety, aby osiągnąć zbawienie nie wystarczy tylko żyć bezgrzesznie, ponieważ każdy człowiek w swoim życiu popełnia błędy, a także każdy człowiek urodził się z grzechem pierworodnym.