Celem mojej pracy jest rozważanie argumentów za i przeciw na temat <Człowiek śmiertelny- ale jego czyny są nieśmiertelne> ROZPRAWKA!!!!!!! to ćelem moj....to poczatek tej pracy plis napiszcie szybko !!!!!!!!!TA ROZPRAWKA NA JUTRO!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-08T20:44:02+01:00
W wierszu Horacego pt. Wybudowałem pomnik autor mówi o pomniku którego nic nie zniszczy przez wieki. Mówiąc pomnik ma na myśli swoje wiersze i ogólnie twórczość. To jest jeden z potrzebnych Tobie argumentów
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:30:57+01:00
Ponieważ człowiek, który np. kogoś zabije, z czasem umrze, jednak czyn, jaki popełnił pozostaje w pamięci innych ludzi, i pozostaje po nim jakiś ślad. W tym przypadku bardzo poważny ślad.