Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T17:17:16+01:00
Zasada instajcynjności polskich sądów ma wady jak i zalety.
Główną zaletą jest przede wszystkim że zawsze można się odwołać do sądu wyżej, który może nam wydać inny wyrok niż sąd pierwszej instancji.
a wad jest kilka: przede wszyskim maksymalna liczba instancji wynosi 2, a czasem to za mało, przedew wszystkim liczy się wyrok sądu wyższej instancji, jeżeli sie do niego odwołamy, nie mamy prawa cofnąć odwołania, myślę że inną ważną sprawą jest jeszcze ryzyko że otrzymamy gorszy wyrok niż w pierwszym sądzie.
2009-12-11T19:56:56+01:00
Zalety:
mozliwośc odwołania się od wyroku sądu co daje mozliwosc ze wkoncu wygramy

kasacja - czyli wyrok sadu najwyzszego: od tego wyroku nie mozna sie odwołac czyli zprawa zostaje za zamkniętą


wady:
długo siagnecze sie sprawy i rozprawy ktore nieraz przekraczja koszt nic sprawa o ktora sie sadujemy
2009-12-11T20:41:38+01:00
+
możesz odwoływać się od wyroku, który uważasz za nie uczciwy lub zbyt surowy;
-
odwołanie się od wyroku nie gwarantuje b. pozytywny wynik niż za pierwszym razem, więc odwołanie się jest ryzykowną sprawą..