Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:09:21+01:00
Konto oprocentowane na 9 %

9% * 500zł = 0,09 * 500 = 45 - odsetki po 1 roku
2 * 45zł = 90 zł - odsetki po 2 latach

konto oprocentowane na 12 %

12% * 480zł = 0,12 * 480zł = 57,6 zł - odsetki po 1 roku
2 * 57,6 zł = 115,2 zł - odsetki po 2 latch
8 4 8
2009-12-08T19:09:32+01:00
500zł+9%=545zł
480zł+12%=537,60zł
po roku więcej będzie na pierwszym koncie
545zł+9%=594,05zł
537,60zł+12%=602,11zł
po dwuch latach będzie więcej na drugim koncie
2 3 2
2009-12-08T19:12:02+01:00
500 zł + 500*0,09 = 545 zł
545 zł + 545*0,09 = 594,05 zł

480 zł + 480*0,12 = 537,6 zł
537,6 zł + 537,6 zł*0,12 = 602,11zł

Odp: Więcej pieniędzy po roku znajdzie się na koncie z 9% oprocentowaniem, a po dwóch latach na koncie z 12% oprocentowaniem.

Mam nadzieję, że pomogłam ;D
4 4 4