Http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:TxjEbQVsNQMJ:www.gwo.pl/download.php%3Fr%3D12110+na+poni%C5%BCszym+rysunku+proste+przecinaj%C4%85ce+ramiona+k%C4%85ta+s%C4%85+r%C3%B3wnoleg%C5%82e&hl=pl&gl=pl&pid=bl&srcid=ADGEESgUavzod392JkQrZ3bxGglqbuP_N7-UnTKY_U9eN-lP6RSNoVTXAoTkBzBhTuohvaw7UZmuIojcM_ixcAOuqyo9Bpf-S6tQ7eXuRNDW8BRjyxkXO6I8tSNaIpA9YNx7uwYQs9Qv&sig=AHIEtbS5qRp2lLpL28WgK_4yp2oQASGr-A


Prosił bym o odpowiedź na 1/144 wraz ze wszystkimi obliczeniami..

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T19:07:57+01:00
Ale rsunek nie wyrazny na dzisiaj tyle zdan?
2009-12-08T19:09:21+01:00
U mnie nie chce sie to otworzyć...
sOryy...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:24:17+01:00