Odpowiedzi

2009-12-08T19:10:38+01:00
Igrzyska - międzynarodowe zawody sportowe organizowane co 4 lata w różnych krajach
Olimpiada – okres pomiędzy dwoma następującymi po sobie igrzyskami
Pokój Boży- (łac Treuga Dei) zakaz prowadzenia walk zbrojnych od środy wieczór do poniedziałku rano oraz przez cały Adwent i Wielki Post.
Ustanowiony w Kościele rzymskokatolickim ok. 1410 r.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:10:33+01:00
Igrzyska olimpijskie – najstarsza międzynarodowa impreza sportowa organizowana co 4 lata w różnych krajach.
oLIMPIADA-okres 4 lata pomiędzy igrzyskami
Pokój Boży- chodzi o pokój Boży przy igrzyskach??
Okres igrzysk i miesiąc przed przestrzegano ogólnogreckiego rozejmu - ekechejrii (pokój boży)
9 3 9