Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T17:20:07+02:00
Boże ojcze, Królu nieba, dziękuję Ci za dar stworzenia.
Dziękuję Ci za to że żyję i mogę codziennie doznawać Twego miłosierdzia.
Jako jedno z Twoich dzieci staram się żyć zgodnie z dekalogiem. Poprzez modlitwę mogę podziękować Ci za cud jakim jest moje życie. Amen.
123 4 123
2009-09-04T17:26:24+02:00
Dziękuje Ci Boże Wszechmogąćy,za dar stworzenia.Za to że stworzyles mnie,moja rodzine,przyjaciół.Dzięki Tobie żyję i czerpę z niej jak najwięcej mogę,więć dziękuje ci Boże za to że stworzyłeś Zienie i cały wszechświat.
54 3 54
2009-09-04T17:40:53+02:00
Powiem Ci tak: to trochę bez sensu pisać o czymś, czego nie masz w sercu, ale ok, napiszę to, co jest w moim ;)

Panie, dziękuję Ci za to, że pomimo tego, że widzisz nasze niedoskonałości, jesteś cały czas. Dziękuję za każdy dzień, w którym mogę oglądać piękno Twego majestatu i widzieć Twoje cuda na każdym kroku. Dzięki Ci, ze jesteś Bogiem, który nie milczy, tylko tym, który mówi bez ustanku, że jest blisko, cokolwiek by się nie działo. Wysławiam Cię Boże za to, że cudownie mnie stworzyłeś, dałeś mi poznać swoją dobroć i moc na mej drodze, wyciągnąłeś z otchłani. Panie, wiem, że nie jestem w stanie uciec przed Twym obliczem, bo jeślibym rzekł: Niech ciemność mnie ukryje i nocą stanie się światło wokoło mnie, to i ciemność nic nie ukryje przed tobą, a noc jest jasna jak dzień, ciemność jest dla ciebie jak światło.

http://www.scribd.com/doc/15848529/Czy-Jeste-Dobrym-Czowiekiem
51 3 51