Hej, potrzebuje 3-5 zdań opisujących następującą sytuację:
" Niechcący wylałeś kawę na osobę z którą jesz lunch. Przeproś i zaproponuj że zapłacisz za pralnię lub odkupisz bluzkę/koszulę".

Tylko po angielsku. Pilne!!!

3

Odpowiedzi

2009-12-08T19:15:56+01:00
Siedze sobie w kawiarni i rozmawiam z pewną osobą i niechcący wylałam kawę na jego bluzkę. Szybko przeprosiłam ale bluzka była bo wyrzucenia więc zaproponałam że ją odkupie.


In café sid and I talk to certain person and I have poured unintentional on his blouse coffee. I have apologized fastly but blouse was because so, ejections talk that repurchase.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:15:58+01:00
I apologize for spilling on woman coffee clothes. I will pay for luncheon and laundry. I apologize enormously once again.
2009-12-08T19:26:46+01:00
I apologize for spilling coffee in your clothes. I will pay for luncheon or I can to laundry your clothes .