Odpowiedzi

  • egdl
  • Rozwiązujący
2009-12-08T19:20:58+01:00
36xkwadrat-60x+25-36xkwadrat-15x>0
-75x>-25/:(-75)
x<25/75
x<1/3

I NA OSI TO ZAZNACZ W LEWĄ STRONE, Z ZAMALOWANYM KÓŁKIEM
25xkwadrat+80x+64-25xkwadrat+9<0
80x<-73/: 80
x<73/80
Na osi w lewą strone z zamalowanym kółkiem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:24:03+01:00
A) (6x-5)² ≥ 3x (12x+5)
36x²-60x+25≥36x²+15x
36x²-60x-36x²-15x≥-25
-75x≥-25||:(-75)
x≥25/75
x≥1/3
b)(5x+8)² ≤ (5X+3) (5x-3)
10x²+80+64≤25x²-9
10x²-25x²≤-9-64-80
-15x²≤-153||:(-15)
x²≤10.2

c) 2 (√2 x -1) (√2 x +1) < (1- 2x)²
2(2x²-1)<1-4x+4x²
4x²-2 <1-4x+4x²
4x²+4x- 4x²<1+2
4x<3||:4
x <¾