Odpowiedzi

2009-12-08T19:12:34+01:00
Powiedziałbym że ma o wiele więcej bajerów niż w piracie, lepszą ochrone antywirusową, internetowe uaktualnienia systemu
szybciej chodzi, jego cd-key jest jedyny w swoim rodzaju, bez obawy może z niego korzystać ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:23:29+01:00
Zawsze legalny windows to komfort, a co będzie jak riaa wpadnie do ciebie do domu i zgłosi to na policje, a zrobi to napewno...zapłacisz 5000zł + koszty sądowe? Legalny windows to gwarancjau bezpieczeństwa danych i najnowsze aktualizacje
1 5 1