Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:18:57+01:00
1) Opowieść adiutanta o przebiegu bitwy.
a)Wygląd wojska rosyjskiego nacierającego na redutę.
2Wygląd bronionej przez Polaków reduty Ordona.
2.)wybuch granatu.
4)Lot kuli
5)Ironiczna wypowiedź o rosyjskim carze.
6)Klęska reduty i jej obrońców.
7.Śmierć bezbronnego rycerza.
8).
Rozmowa między gen. a adiutantem
a) zejście do lochów Ordona po amunicję.
b)wysadzenie składów.
9)Obraz zniszczonej reduty rozjemcza mogiła
10)Poetycka refleksja o uniwersalniej wymowie :
a)heroizacja Ordona
b) przestroga przed skutkami despotyzmu i dumy .
4 4 4
2009-12-08T19:21:23+01:00
1.Opis wojsk rosyjskich.
2.Obraz wojsk polskich.
3.Wybuch granatu.
4.Spustoszenie żołnierzy.
5.Rządy cara.
6.Atak na redutę.
7.Bitwa.
8.Upadek reduty.
9.Wysadzenie.
4 3 4