Odpowiedzi

2009-12-08T19:14:10+01:00
Jest to dzień ustawowo wolny od pracy. W wielu mieastach odbywają się parady na tą cześć. Wielu polaków jednak zostaje wtedy w domu i nie świętuje. # maj to ważne święto w historii polski
51 2 51
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:17:36+01:00
Większość mieszkańców wywiesz flagi biało-czerwonych na swoich domach. Idziemy do kościoła gdzie odbywa się msza poświęcona temu święto. Obchody Konstytucji 3 maja dobywają tez się w większości szkołach gdzie uczniowie przygotowują przedstawienia. Większość miasta spotyka się na mszy a potem wszyscy razem maszerują pod pomnik gdzie spoczywają żołnierze, tam oddają im hold i kładą wieńce i znicze :D
86 4 86