Odpowiedzi

2009-09-04T16:55:07+02:00
W lecie dzien trwa dluzej w północnej polsce, poniewaz 22 czerwca dochodzi do przesilenia letniego i slonce pada bardziej na polkule polnocna, co objawia sie krotszymi dniami na poludniu i dluzszymi na polnocy
2009-09-04T16:59:09+02:00
Na Polnocy Poniewaz w Lecie Północna Półkula Jest Pochylona Na Słońce.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T16:59:58+02:00
Moim zdaniem na północy.Słońce zachodzi tam średnio 2 godziny pózniej niż na południu,a wstaje o wiele wcześniej.To za sprawą położenia słońca,które nie jest przecież ustawione wzdłuż równika.Słońce w lecie jest połozone na północ.