Odpowiedzi

2009-12-08T19:17:07+01:00
Ludzie nie wiedzieli co to ogien, nie wiedzieli nic o niczym, byli nie oświeceni. po darze prometeusza ludzie zobaczyli że na świecie coć istnieje
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:19:34+01:00
Przed otrzymaniem darów od Prometeusza ludzie byli bardzo nieporadnymi istotami. Nie potrafili okiełznać przyrody, nie radzili sobie w ogóle z otaczającym ich światem.
Po otrzymaniu ognia- a dokładnie po otworzeniu puszki Pandory stało się nieszczęście. Z puszki wydostały się na zewnątrz, do ludzkiego świata wszystkie nieszczęścia, choroby, smutki, łzy.
1 5 1