Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T17:05:57+02:00
Jestem osoba wyjątkową, niepowtarzalną, oryginalna, jestem sobą. Mam ...... lat i mieszkam w pięknym mieście. Ma wspaniałą rodzinę, kochających rodziców i jedynego w swoim rodzaju brata. Mam kota i psa. Mam dobre wyniki w nauce i chęć do pracy. Mam... Każda kolejna rzecz, którą posiadam, wymieniam z podziwem. Cieszę się, że jest ich tak wiele.


Ja Tak To na Zadaniu mialem kiedys
2009-09-04T17:28:15+02:00
Odpowiedź na wyżej zadane pytanie brzmi tak, ponieważ uważam, że doceniam wszystko co dała mi natura. Potrafię docenić to, że mogę pisać tę pracę, że mam ten długopis, którym mogę zapisywać. Inni nie mogą. Mogę narzekać na ból ręki, a inni marzą, aby ją poczuć, móc nią ruszać lub w ogóle mieć. Doceniam to, że urodziłam się w Polsce, w takiej grupie społecznej, dzięki której mogę coś w przyszłości osiągnąć. Dla porównania mogę powiedzieć, że ludzie z biedniejszych rodzin mają znikome szanse na zrealizowanie swoich marzeń. Tylko dlatego, że w ich rodzinie brakuje czegoś, co w naszych czasach jest niestety najważniejsze- pieniędzy. A inni, którzy te pieniądze mają, nie chcą się uczyć, mimo, że mają bardzo dobre warunki. Doceniam to, że mogę poszerzać swoją wiedzę, że rodzice opłacają mi zajęcia dodatkowe i mimo przypływów niechęci, chodzę do szkoły, uczę się, by zdobyć jak najlepsze stopnie. Inni tam pójść nie mogą. Czy nie jest szczęściem to, że mamy rodzinę? Oczywiście, że jest.

Nasze życie jest piękne, wystarczy to dostrzec, wystarczy to docenić.