Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T19:19:01+01:00
Ogólny zapis procesu fotosyntezy :
6CO2 6H2O Energia świetlna ? C6H12O6 6O2
2009-12-08T19:22:16+01:00
Fotosynteza:

dwutlenek węgla+woda---------------->glukoza+tlen
na górze nad tą strzałką trzeba jeszcze napisać światło,a na dole pod strzałką chlorofil a tamtego 2 nie wiem
;pp
3 1 3
2009-12-08T19:22:41+01:00
Oddychanie beztlenowe:
c6H12O6→(na strzałce enzymy i drożdże) CO2+C2H5OH+energia


FOTOSYNTEZA:
woda+dwutlenek węgla→( na strzałce energia słoneczna i chlorofil) = glukoza + tlen

lub

H2O + Co2 →( energia słoneczna i chlorofil) 6H12O6+O2
2 3 2