Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:30:04+01:00
Obrączka
Ten dzień zapowiadał się zwyczajnie, zimny i pochmurny wtorkowy poranek. Złotnik z łóżka wstał niechętnie załując, ze musi iść do pracy.
W zakładzie jak zwykle klienici i duży ruch. Zabrał sie do pracy od razu. Jego marzeniem było stworzenie niezwykłej obrączki. Wymarzył sobie, że będzie składała sie z trzech części: złotej, srebrnej i platynowej. Wszystkie one zostały misternie połączone w jedna całóść. Złotnik był z siebie bardzo dumny.
Obraczka dosyc długo leżała w gablocie. Aż w końcu... przyszła para młodych ludzi, którzy chcieli kupić ten drogocenny przedmiot. Później okazało się, że to byli bardzo znamienici ludzie. Przez cały czs byli przekonani, że ta obrączka przynosi im szczęście.
Po śmierci właścicieli odsano ją do muzeum i podpisano: " Tą obrączke nosił Józef Piłsudski i jego żona Jadwiga"...
2009-12-08T19:29:56+01:00
Z jakiego czasu i napisz na ile stron (na przyszłość pisz wszystko)