Odpowiedzi

2009-12-08T19:16:58+01:00
- nie chcemy kogoś zranić
- boimy się reakcji innych
- chcemy się uchronić przed karą
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:20:28+01:00
- by ukryc prawde
- jesli cos zrobilismy zle nie chcemy sie przyznac
- "kryjemy" kolege lub kolezanke przed zlym uczynkiem
- zeby nie poniesc naleznej konsekwencji
- strach przed reakcja drugiej osoby
- i moze jeszcze... nie chcesz zranic uczuc osoby drugiej


bedzie NAJ ? :O
2009-12-08T19:20:35+01:00
Kłamiemy bo:

nie chcemy zostać ukarani
nie chcemy by ktoś się dowiedział ponieważ to wstydliwe
chcemy kogoś spłoszyć
chcemy się zabawić kłamiąc że ktoś lub coś jest w jakimś miejscu a jakiejś osobie która chodzi smutna bo to zgubiła ten przedmiot
1 2 1