Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:23:34+01:00
(np. Tomasz) (Warszawa dnia 8.XII.2009)


Boże!
Chciałem się do ciebie zwrócić z pytaniem czemu nie zaprzestaniesz tego co się dzieje na świecie tych wszystkich wojen, grzechów tej całej złości. Przychodzę do Ciebie również z prośbą o to bym wygrał kolejną kumulacje w totka

Z poważaniem (np.Tomasz)


w nawiasach możesz wpisać różne odpowiedzi podaj swoje imię w miejscach gdzie musisz podać imię i miejscowość, w której mieszkasz w miejsce Warszawa
2009-12-08T19:26:13+01:00
DRogi i wszechmocny Boże
piszę do ciebie list
Na samym wstępie chciałbym Cię serdecznie pozdrowić
i oddać ci pokłon
chciałbym abyś wysłuchał moich próśb i żebyś mi pomagał w moim życiu
Chciałbym być lepszy , lecz nie potrafię
pomóż mi walczyć z szatanem
i daj mi siłę na walkę z grzechem
daj zdrowie mojej rodzinie i mnie
Dziękuje ci za wszystko
co do tej pory dla mnie zrobiłeś
i przepraszam za to wszystko co źle zrobiłem
proszę o siły.
Pozdrawiam Cię z pokłonem tak niskim jaki trodno zrobić