Odpowiedzi

2009-12-08T19:25:45+01:00
Mutig
ruhig
sportlich
ordnungich tego nie jestem pewna
angst
1 1 1
2009-12-08T19:27:26+01:00
Mutig- odważny
ruhig - spokojny
sportlich - sportowy
ordnunger - porządny
argerlich - rozgniewany
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:30:40+01:00
Der Mut - mutig (mężny)
die Ruhe - ruhid (spokojny)
der Sport - sportlich (sportowy)
die Ordnung - ordner (porządkowy)
der Arger - argerlich(przykry, zagniewany) z umlautem na <a>
1 5 1