Opisz wygląd śmierci, która ukazała się Polikarpowi. W swojej wypowiedzi skorzystaj z podanego słownictwa: płeć, sylwetka, kolor oczu, głowa, usta, zachowanie, atrybut.

proszę potrzebuje na jutro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bo babka od polskiego zabije

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:30:32+01:00
Śmierć, która ukazała się Polikarpowi była płci żeńskiej.
Z jej oczy wypływała krew, a jej sylwetka była szczupła.
W ręku trzymała kose (jak dobrze pamiętam).
Jej zachowanie było spokojne.
15 4 15
2009-12-08T19:31:38+01:00
Była to postać kobieca, bardzo chuda i byla przepasana szmata. Byla blada , miała żółte oczy a na dodatek z oczu płynęła krew , a nawet upadł jej kawałek nosa.
19 2 19