Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:30:00+01:00
-biegi
-zapasy
- rzut oszczepem
- rzut dyskiem
-
Odbywają się co cztery lata.
Mogą brać udział kobiety.
jest więcej dyscyplin sportowych.
2 5 2
2009-12-08T19:33:54+01:00
Rzut oszczepem,rzut dyskiem, skok w dal,biegi,zapasy,boks,pankration

podział na sporty lekkoatletyczne i sporty walki zawodnik musiał brać udział we wszystkich konkurencjach
1 5 1