Odpowiedzi

2009-12-08T19:32:34+01:00
,,Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od Was nie wymagali"
(Jan Paweł II)
W dziedzinie uczuć oznacza to panowanie nad całą sferą wrażeń, emocji, doznań, pragnień, żądz, zmysłowych poruszeń, zachcianek, upodobań.
11 2 11
2009-12-08T19:33:03+01:00
Może chodzi o to , że musimy od siebie wymagać dobrego postępowania, bycia dla innych życzliwym , miłym i kulturalnym pomimo braku sympatii do tej osoby i tego jaka ona jest w stosunku do nas.
31 1 31
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:34:31+01:00
Ja to interpretuje tak że jeśli nas na coś stać i umiemy to zrobić a nikt tego od nas nie wymaga to powiniśmy sami od siebie wymagać bo my wiemy ze stac nas na to.
13 2 13