Znasz zapewne wiele gatunków drapieżników. Może uda ci się opracować model drapieżnika, który miałby szansę schwytać każdą ofiarę. Dla przeciwwagi zastanów się, w jaki sposób teoretyczna ofiara mogłaby się przed nim skutecznie bronić.

Proszę o dość dokładny opis tego drapieżnika, jego cech, które pomogą mu przetrwać i dlaczego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:39:07+01:00
Szybkość i zwinność geparda by mógł dogonić szybko ofiarę, zęby tygrysa szablozębnego by mógł ją bez trudu rozszarpać, zmysł czucia drgań słonia by mógł wyczuć ofiarę.

JEgo ofiara powinna mieć bardzo gruby pancerz jak pancernik
3 2 3
2009-12-08T19:40:39+01:00
Drapieżnik powinien być uzbrojony w ostre pazury i kły powinien być zwrotny i szybki powinien dobrze kamuflować się w terenie powinien być obdarzony w dobry wzrok i słuch nawet w nocy powinien wszystko widzieć przydałby mu się wzrok wykrywający ciepło i trucizny i powinien działać w grupie a ofiara powinna być szybka zwinna mała w grupie takiej żeby było ją trudno wykryć jak zebry
3 2 3