Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-04T18:04:12+02:00
Sam udział w lekcji religii nie powoduje pogłębiania wiary, ponieważ na wiarę nie wpływa wiedza jaką się posiada na temat religii, lecz chęć bycia blisko boga, miłowania go, a tego niestety niemożna się nauczyć.
3 5 3
2009-09-04T18:07:12+02:00
Sam udział w lekcjach religii nie gwarantuje wiary dlatego, że wiara jest osobistą decyzją każdego człowieka i każdy ma prawo zadecydować, co zrobi z ofiarą Jezusa - czy przyjmie ją i stanie czysty w Bożych oczach przed Jego tronem, czy ją odrzuci spędzając swoją wieczność w piekle...
Na lekcjach religii mogę dowiedzieć się tego, o czym mówi Boże Słowo, ale sama wiedza nie wystarcza, tak samo jak nie wystarcza sucha religijność czy dobre uczynki (List do Efezjan 2:8-9: Albowiem łaską zbawieni jesteście przez wiarę i to nie z was, Boży to dar, nie z uczynków, aby się ktoś nie chlubił).
Głęboką wiarę może zapewnić nie religia, a jedynie żywa relacja z Bogiem.
4 3 4
2009-09-04T19:19:31+02:00
Na lekcji nie zblizysz sie tak duchowo z bogiem jak w kosciele na mszy
3 2 3