Oblicz.Pamiętaj skracaniu liczb proszę o rozpisanie znak tosierówna to taki "--" i to ułamki ja napisze słowami i przosze skracać sry! za błędy ortograficzne
3 razy jednasiódma --..................................
21 razy jednaszósta-- ......................................
pięćszóstych razy 9--...........................
5 razy jeden i jednatrzecia...........................
15 razy dwiepiąte--........................
jednasiódma razy 7--........................
jednadwunasta razy 24--.........................
3 i jednaósma razy 24--.........................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T19:44:59+01:00
3 razy jednasiódma --...3*1/7=3/7...............................
21 razy jednaszósta-- .....21*1/6=21/6=7/3=2i1/3.................................
pięćszóstych razy 9--...5/6*9=5/2*3....=15/2=7i1/2....................
5 razy jeden i jednatrzecia.......5*1i1/3=5*4/3=20/3=6i2/3....................
15 razy dwiepiąte--....15*2/5=3*2=6....................
jednasiódma razy 7--......1/7*7=1..................
jednadwunasta razy 24--.....1/12*24=1*2=2....................
3 i jednaósma razy 24--....3i1/8*24=27/8*24=..27*3..=81.................
1 1 1
2009-12-08T21:18:56+01:00
1. trzysiódme
2. trzy całe i jedna druga
3. siedem całych i jedna druga
4. sześć całych i dwie trzecie
5. sześć całych
6. jedna cała
7. dwie całe
8. siedemdziesiąt pięć całych
1 1 1