Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:45:33+01:00
Teatr ,architekturę, niektóre twierdzenia Filozofów IGRZYSKA OLIMPIJSKIE(dyscypliny sportowe) mity greckie

więcej nie pamiętam ;)(strasznie sie przy tym wysiliłam xD)
10 4 10
2009-12-08T19:46:05+01:00
Igrzyska olimpijskie
demokracja
Kultura i sztuka antyczna
Teatr – tragedie i komedie
Filozofia
6 5 6
2009-12-08T19:48:04+01:00
No napewno zapoczątkowali teatr,mieli dużo filozofów to dużo wymyślili,stworzyli igrzyska olimpijskie i zapoczątkowali produkcje wina
6 4 6