Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:45:34+01:00
Ogłoszenie

Dnia 23.12.XX o godz 12.00 w Klerykowie odbędzie się egzamin który będzie obowiązywał wszystkich uczniów.Więcej informacji u wychowawców poszczególnych klas. Obecność obowiązkowa.
Dyrekcja
9 4 9
2009-12-08T19:52:54+01:00
W dniu 06.02.2009 w szkole podstawowej numer 1 w Klerykowie odbędą się egzaminy próbne. Obowiązkowe dla wszystkich uczniów.

Dyrektor szkoly.
3 2 3