Które zdania są prawdziwe dotyczace funkcji lodygi:
1. Transportuje produkty fotosyntezy do liści,
2. Bierze udział w rozmnażaniu płciowym rośliny,
3. Transportuje sole mineralne rozpuszczone w wodzie z korzenia w gore pedu,
4. Utrzymuje w odpowiednim polozeniu pozostale czesci pedu.
Z góry dzięki;*

3

Odpowiedzi

2009-12-08T19:45:27+01:00
1.prawdziwe
2.prawdziwe
3.prawdziwe
4.prawdziwe
tak mi się wydaje ostatnio to miałam w 4 klasie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:48:08+01:00
1. Transportuje produkty fotosyntezy do liści.
Nie! Z liści te produkty idą w dół łodygi.

2. Bierze udział w rozmnażaniu płciowym rośliny.
Nie!

3. Transportuje sole mineralne rozpuszczone w wodzie z korzenia w górę pędu.
Tak. Korzeń pobiera je z gleby.

4. Utrzymuje w odpowiednim położeniu pozostałe części pędu.
Tak.

Pozdro))
1 4 1
2009-12-08T19:53:07+01:00
1. jest prawdziwe
2.jest nieprawdziwe
3.jest prawdziwe
4.jest prawdziwe
:-)