Odpowiedzi

2009-12-08T19:49:31+01:00
<tr> </tr> - tag HTML oznaczający wiersz tabeli
.td jest domeną internetową przypisaną dla stron internetowych z Czadu.
TITLE Tytuł dokumentu
DIR="kierunek"
Kierunek tekstu:
ltr - od lewej do prawej
rtl - od prawej do lewej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T19:51:40+01:00
<tr> - wiersz w tabeli <table>
<td> - komórka danych w wierszu <tr>
<div> - element blokowy, lub prościej zwykły prostokąt
<title> - tytuł strony